- tor 29 jan 2015, 13:56
#944200
Som rubrik ...
Går väldigt illa både på tomgång och när man kör.
Går upp o ner på tomgång samt håller jag full gas med friläge går den upp till 3-4 tusen rpm och stannar där och dippar upp o ner som på tomgång
Kan inte gasa mer än en 3e del utan att den slår ifrån .
Har bytt följande
Rotor
Fördelarlock
Stift
Tändkablar
Tändspole
Tändlägesgivare
Rycker jag ur lmm går den lika illa alltså ingen skillnad , samt testat bytt plats på slangarna till magnetventil samt dragit ur sladen till den men blir ingen skillnad
Kan det bara vara lmm ev som är trasig eller vad kan det va ? Tack på förhand
Mvh jocke
Går väldigt illa både på tomgång och när man kör.
Går upp o ner på tomgång samt håller jag full gas med friläge går den upp till 3-4 tusen rpm och stannar där och dippar upp o ner som på tomgång
Kan inte gasa mer än en 3e del utan att den slår ifrån .
Har bytt följande
Rotor
Fördelarlock
Stift
Tändkablar
Tändspole
Tändlägesgivare
Rycker jag ur lmm går den lika illa alltså ingen skillnad , samt testat bytt plats på slangarna till magnetventil samt dragit ur sladen till den men blir ingen skillnad
Kan det bara vara lmm ev som är trasig eller vad kan det va ? Tack på förhand
Mvh jocke
Introduced in the U.S. for the 1985 model year, the 740 was a more simple equipped version of the Volvo 760. The 740 was intended to be a mid-size car that offered more style, performance, and luxury than the venerable 200 series