Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Hej!

Är tyvärr ganska säker på att det inte är någonting som passar allt utan att det blir till att uppfinna hjulet på nytt...
Senast redigerad av 1 Cicaro, redigerad totalt 0 gånger.
Oh, bara 4 kvar till bilmodellen jag kör med andra ord :D

Tror dessvärre det är exakt samma sak där.. Har inte testat själv dock frågade jag en bekant eftersom jag satt i telefon när du skrev din fråga och han svarade samma sak som jag trodde. :-(

Edit efter att ha läst vovlo_henriks inlägg: Hah, man lär sig något nytt var dag. Lyfter på hatten!
Vovlo_Henrik skrev:Brädan får du dit men kabelhärvan kommer skilja sig då du har en -86 så där kommer du behöva modifiera :wink:
Okey, men har du bytt någongång? För jag tänkte köpa mig en krockad 960 och byta stolar o sånt, tänkte då att ta ut 960 brädan och sätta in i min 740. men vill ju veta ifall det är samma fästen, el delen går nog att lösa :P
Vovlo_Henrik skrev:Jag menade att 940 brädan passar i din 740, missuppfattade din fråga lite :oops: 960 vet jag inte...

Hittade lite bilder...
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=1989356
Ah precis, jag kollade på den förut, men det är ju 960 bräda men jag vet inte ifall han har modat något?

Någon som har bytt förut till 940/960? :) Skulle va snällt ifall ni delade med er.

Mvh Anton :-)-)

Hej! bakaxeldelar.se kan säkert hjälpa[…]

HVO 100 för dyrt?

Problemet är globalt och att importera flytta[…]

Låter som en trasig kabel. Se det här: […]

Verktyg kamremsbyte

Mycket av det som säljs på Kina-sajter […]