- lör 27 jan 2018, 17:50
#1228688
Ta loss returslangen till tanken på BTR-en och stoppa en slang därifrån i en PET-flaska och kör på starten. Det ska komma ordentligt med bensin, typ en hav liter på några sekunder.
Det blir inga felkoder om du inte kör med den så är där felkoder är dom då gamla, prova istället om vevaxelgivaren fungerar t.ex.
Tändstift som varit ordentligt blöta kan vara svåra att få till och fungera igen, ha alltid en omgång som du vet fungerar till hands. T.ex om du byter tändstift på servisen så spar dom gamla. Jag har alltid en omgång liggandes, det behöver inte vara "rätt" stift. Bara att gänglängden är rätt. Just för att starta funka i princip vad som helst
Det blir inga felkoder om du inte kör med den så är där felkoder är dom då gamla, prova istället om vevaxelgivaren fungerar t.ex.
Tändstift som varit ordentligt blöta kan vara svåra att få till och fungera igen, ha alltid en omgång som du vet fungerar till hands. T.ex om du byter tändstift på servisen så spar dom gamla. Jag har alltid en omgång liggandes, det behöver inte vara "rätt" stift. Bara att gänglängden är rätt. Just för att starta funka i princip vad som helst
Mvh
Lennart
Kör sedan många år en väl utrustad 745 -88B GLT 16V
Lennart
Kör sedan många år en väl utrustad 745 -88B GLT 16V