- tis 12 dec 2017, 18:01
#1218032
Hej
Har den nyare 940in
En 97a med M90 944 sedan.
1-Hur länge håller Hardyskivorna? Samt knutkors i dessa ? LTT
Min har rullat 28k mil, har drakkrok.
En av ägarna kan ha haft husvagn.
Den var slut i dämparna bak som jag bytt tillfälligt till nya billiga via Bildelaronline24.
Jag kommer kommer byta till sportdämpare och lägre fjädrar våren 2018, samt byta ut alla bussningar i bakvagn.
Nu undrar jag över Hardyskivan samt knutkors.
Bil som rullat närmare 30k mil.
Det är väl lika bra byta dessa även?
2-Finns det kändamiltal då dessa absolut bör eller måste bytas ?
Kollat på nya knutkors, det finns lite olika storlekar.
3-Är det MELLANSTORLEK jag ska ha? M90 nyare 940 stelaxel ?
Är det svårt byta Knutkors?
4-Bakaxelkåpan ska väck? Vad mer? Måste jag ta bort drivaxlar även?
Sen ny olja förstår jag efter bytet direkt ?
5-Något att att tänka på vid byten av dessa ?
Som billiga små packningar, skruvar, brickor eller annat man bör byta samtidigt när man ändå håller på med just dessa delar?
Typ Bra byta grejjer i samma veva för att slippa sen senare typ ?
En liten bonusfråga=
6-
Har små funderingar byta till TORSENDIFF, men det är absolut inget bestämmt alls.
Detta endast om Ekonomin är extra bra våren-början sommaren 2018, att inget annat oräknat kommit i vägen med båtar, bilar, hus, stugor.
Skulle jag då slippa byta drivknut exempelvis? Ingår det i en torsendiff typ?
Jaja.
Viktigast att jag får svar på fråga 1-2-3-4-5 ändå
Har den nyare 940in
En 97a med M90 944 sedan.
1-Hur länge håller Hardyskivorna? Samt knutkors i dessa ? LTT
Min har rullat 28k mil, har drakkrok.
En av ägarna kan ha haft husvagn.
Den var slut i dämparna bak som jag bytt tillfälligt till nya billiga via Bildelaronline24.
Jag kommer kommer byta till sportdämpare och lägre fjädrar våren 2018, samt byta ut alla bussningar i bakvagn.
Nu undrar jag över Hardyskivan samt knutkors.
Bil som rullat närmare 30k mil.
Det är väl lika bra byta dessa även?
2-Finns det kändamiltal då dessa absolut bör eller måste bytas ?
Kollat på nya knutkors, det finns lite olika storlekar.
3-Är det MELLANSTORLEK jag ska ha? M90 nyare 940 stelaxel ?
Är det svårt byta Knutkors?
4-Bakaxelkåpan ska väck? Vad mer? Måste jag ta bort drivaxlar även?
Sen ny olja förstår jag efter bytet direkt ?
5-Något att att tänka på vid byten av dessa ?
Som billiga små packningar, skruvar, brickor eller annat man bör byta samtidigt när man ändå håller på med just dessa delar?
Typ Bra byta grejjer i samma veva för att slippa sen senare typ ?
En liten bonusfråga=
6-
Har små funderingar byta till TORSENDIFF, men det är absolut inget bestämmt alls.
Detta endast om Ekonomin är extra bra våren-början sommaren 2018, att inget annat oräknat kommit i vägen med båtar, bilar, hus, stugor.
Skulle jag då slippa byta drivknut exempelvis? Ingår det i en torsendiff typ?
Jaja.
Viktigast att jag får svar på fråga 1-2-3-4-5 ändå
“ https://shop.klracing.se ” Biltema Bildelaronline24.com
Kör Äkta Volvo. Ej Riskok
Kör Äkta Volvo. Ej Riskok