PV, Duett, P1800, P1900, Amazon, 140, 160 relaterade ämnen men här diskuterar vi även Volvo 903 (Valp) & TP21 (Sugga) samt EPA och A-traktorer

Moderator: Moderatorer

#1151691
Hej

Funderar på att montera aftermarket headlights på min PV, hittade dessa vilket jag tyckte såg helt okej ut med "Halo" ring mm. Det jag undrar är om någon av er har erfarenhet av dessa och isåfall vetskapen om hur svårt det är att applicera dem, så som att få dem att passa in i de gamla lycktinsatserna mm. personligen tycker jag att de är sjukt snyggt med "Halo" ringar vad tycker ni? Skulle de passa på en duett? De lyktorna som jag länkade skall vara till en jeep Wrangler men har för mig att det inte skall vara för mycket problem att anpassa dessa så de passar till just PV lyktorna, men rätta mig om jag har fel. :wink:

http://www.ebay.com/itm/7-Inch-Round-LE ... 1876877530

Mvh M123 8)
#1151706
Passar och passar, det är ett väldigt relativt begrepp......... Det är ju 7" så det är samma storlek så resten går ju säkert att fixa. men det är väl egentligen inte tillåtet i Sverige, i alla fall inte på extraljus. Fast det verkar väldigt få bry dig om numera, inte ens polisen så där är det nog lugnt. Kopplingen mellan gamla och nya kablaget kan bli ett problem, om man inte nöjer sig med "sockerbitar" förstås. Det står att det är 45 och 60W LED-lampor. Ar det verkligen det?? I så fall är det ett 7-h---tes ljus i dom. Frågan är om det är motsvarande 45 och 60W ljus. då är det mer "normalt". Häftigt?? Javisst, Snyggt? Njae.... inte på en PV. I alla fall inte om den i övrigt är i originalskick. Custombygge?? Möjligtvis.
Detta är mina åsikter, och kanske inte stämmer överens med dina :lol: :lol: :-)-)
Weber 32dir på en b20

Denna motorn är en utbytesmotor från vo[…]

Ny krängningshämmare och länkar bak[…]

Fälgar och däck till t.ex. 850. 8,0X17 […]

Givare i kylaren hoppar ur

FD157206-43B1-4472-AD81-D6770C3D768F.jpeg Hej! 9[…]