Här presenteras nyheter som skett på forumet

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av webmaster
#442486
Jag har nu installerat Tapatalk på vår server! Tapatalk är en mobilapplikation som gör det enklare att komma åt vårt forum och hålla sig uppdaterad via en Android-telefon, iPhone, Blackberry eller Nokia

Tapatalk finns i två versioner - en kostnadsfri read-only version samt en fullversion där man även kan skapa nya trådar/inlägg samt läsa/skapa PM

För iPhone kan båda applikationerna laddas ner via App Store. Fullversionen kostar 22 SEK

Eftersom det inte fanns någon Volvo-kategori så ligger vi just nu under Automative -> Others (...är vi nöjda med denna lösning måste vi få Tapatalk att lägga upp en särskild Volvo-kategori)

Jag har snabbt testat båda versionerna på iPhone och tycker det verkar fungera riktigt bra 8)

Testa gärna och kom med feedback och eventuella problem/buggar! Klicka här för att lämna feedback, skriva frågor och/eller rapportera problem/buggar!

OBS! Kolla vad du har för villkor - och eventuell kostnad - för datatrafik på ditt abonnemang eftersom Tapatalk innebär att du surfar från mobilen

Testa så det ryker - och ha en riktigt trevlig helg!

Mvh
Magnus

Jag förstår, en del saker går j[…]

Jag lägger på skatten också i kal[…]

Vi som beställt nya XC60

Om du kör den på 0,65-0,7 med tomt batt[…]

På min hade ena kabeln till främre giva[…]