Här presenteras nyheter som skett på forumet

Moderator: Moderatorer

Vem ska vinna fotodelen av jultävlingen 2009?

Bild FiddeUBC
31
13%
Bild kopenga
19
8%
Bild wendtan
41
17%
Bild Mattsvart
5
2%
Bild JovEN
2
1%
Bild crumpets
8
3%
Bild skovde
10
4%
Bild mx-5
60
26%
Bild 82Larsson
11
5%
Bild knekor
48
20%
#365807
Jagrullars jultävling 2009

Så var äntligen de 10 finalisterna korade och det är nu alla Ni medlemmar som avgör vem som vinner!

Klicka här för att se alla finalistbidrag i högre upplösning! (OBS! Omröstning sker endast i denna omröstningstråd, eventuella betyg i fotogalleriet gäller inte!)

Varje medlem kan rösta på maximalt 2 tävlingsbidrag! Omröstningen avslutas söndag 24 januari, kl. 18.00

Skulle fler bidrag hamna på delad placering sker lottning om vem som hamnar högst.
Ettan får välja pris först och därefter får tvåan välja pris av de kvarstående priserna och så vidare...!

Rimtävlingen:
Vinnaren av rimtävlingen är utsedd av moderator/adminteamet och kommer avslöjas samtidigt som vinnarna i bildtävlingen!

Priserna i fototävlingen sponsras av:

Bild Presentkort 3000 kronor

Bild Valfritt Xenonkit till ett värde av max 1695 kronor

Bild Vindavvisare samt oljepåfyllningslock i "kolfiber"

Bild Presentkort 1000 kronor

Bild LED-paket, värde 795 kronor (Artnr. SLEDXK12)

Bild Presentkort 500 kronor

Bild Valfri uppsättning torkarblad

Priset i rimtävlingen sponsras av:

Jagrullar.se - Presentkort på 300 kronor hos SF BIO!

Vi tackar för alla tävlingsbidrag och hoppas att så många som möjligt tar sig tid och rösta så vi får ett bra röstunderlag - och värdiga vinnare!

Kontakta någon av oss i moderator/adminteamet om ni har några frågor kring omröstningen!

Hälsningar
Teamet bakom jagrullar.se
#371813
Omröstningen är avslutad och det blev efter en lång och hård kamp mx-5 som kammade hem första platsen (...i år igen!) i bildtävlingen av 2009 års jultävling! STORT grattis mx-5 och alla övriga vinnare!

Slutresultat bildtävlingen:
1. Mx-5, 60 röster, 25,53%
2. Knekor, 48 röster, 20,43%
3. Wendtan, 41 röster, 17,45%
4. FiddeUBC, 31 röster, 13,19%
5. Kopenga, 19 röster, 8,09%
6. 82Larsson, 11 röster, 4,68%
7. Skovde, 10 röster, 4,26%
8. Crumpets, 8 röster, 3,40%
9. Mattsvart, 5 röster, 2,13%
10. JovEN, 2 röster, 0,85%

Då prisbordet innehåller 7 priser så blir det tyvärr Crumpets, Mattsvart och JovEN som hamnar utanför prispallen denna gång...! Vi tackar er för bra tävlingsbidrag och gratulerar till en top-10 placering - och vill påminna om att ni redan slagit ut många tävlingsdeltagare!

Tävlingsreglerna var att ettan får välja pris först, därefter tvåan och så vidare. Vi har påbörjat kontakt med vinnarna i turordning - så vi vädjar till alla vinnare att hålla er till tåls en liten stund till...!

Som ni kanske kommer ihåg hade vi även en rimtävling där bidrag kunnat skickats in via mail. Efter tuff kamp och hårda överläggningar bland moderator/adminteamet blev det till slut Dalmasens som kammade hem rimtävlingen med nedanstående bidrag för Nyatorkarblad.se:
Dalmasens skrev: Jag är din egna volvo bil
Och jag rullar dig många mil
Men ibland behöver du saker på mig byta
Denna gång för att din sikt inte ska tryta
Vi gratulerar Dalmasens till priset i rimtävlingen som är ett presentkort på 300 kronor på SF Bio sponsrat av jagrullar.se!

Vi vill tacka ALLA tävlingsdeltagare för kul och bra bidrag - och vi vill givetvis även tacka alla som tagit sig tid och röstat fram våra värdiga vinnare!

Slutligen vill vi framföra ett STORT TACK till våra sponsorer som gjort denna tävling möjlig:

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Mvh
Teamet bakom jagrullar.se

På min hade ena kabeln till främre giva[…]

Jag tror nog inte man skall stirra sig blind fr&[…]

ECU:n ändrar kamaxelns läge i förh&[…]

Det låter som ett rätt kul projekt att […]