Här presenteras nyheter som skett på forumet

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av olafixar
#11455
Nytt arbete och ändrade familjeförhållande gör att jag inte längre har tid med att uppdatera VolvoLand. I valet mellan att webbplatsen skulle somna in eller bli större, bättre och få fler besökare…så var beslutet att lämna över ”stafettpinnen” ganska enkelt och när man ser vad Tommy och hans kollegor har gjort med andra bilsidor så vet jag att VolvoLand är i trygga händer.

VolvoLand skulle ju inte vara vad den är idag utan hjälp av er trogna VolvoLandare. Tack för alla brev, inlägg och tips, även ett stort tack till moderatorerna som har hållit koll på forumet och bidragit med motorkunskaperna.

Jag kommer att finnas kvar som moderator en tid, för att sedan bli en ”vanlig” VolvoLandare (D)

Med vänliga hälsningar,
Olafixar (fd Webbis)
Användarvisningsbild
av tomisak
#11461
Hej alla VolvoLandare!

Jag som tagit över ”stafettpinnen” heter Tommy och är 32 år och har de senaste åren jobbat en hel del med bil- och motorsajter på nätet.

Jag tycker det ska bli superskoj att få vara med i VolvoLand och att se vad man kan åstadkomma med sidan. Jag tycker Ola gjort ett suveränt jobb hittills och jag tror och hoppas att han kommer att finnas med i krokarna under lång tid framöver.

Själv kommer jag främst att jobba med själva tekniken bakom websidan, samt med att försöka locka fler besökare till VolvoLand.

Expertkunnandet på Volvo lämnar jag till våra fantastiska moderatorer och till er besökare förstås! Det är ni som gör forumet och jag vill därför
understryka att alla brev, inlägg och tips är varmt välkomna även i fortsättningen!

Vänliga hälsningar,
Tommy
webmaster

Hur som, börjar fundera på om man ska[…]

Seagrave

Tjena! Går det att limma eller täta m[…]

Felmonterade däck

Jag bytte däck för sisådär 1 […]